Električni dostavni modeli NDM od 4,25 tona bez tahografa
Novim propisom se predlaže izuzeće električnih dostavnih vozila najveće dopuštene mase 4,25 tona od obveze ugradnje t...
Novim propisom se predlaže izuzeće električnih dostavnih vozila najveće dopuštene mase 4,25 tona od obveze ugradnje t...
Danas, 3. studenog 2025., stupa na snagu probna zabrana pretjecanja za kamione na jednom od najvažnijih talijanskih p...
Slovenija će od 1. studenog 2025. prilikom naplate cestarine za teška vozila uzeti u obzir i njihov emisijski razred ...
1. rujan je donio još jednu birokratsku novost za prijevoznike koji ulaze u EU, Norvešku, Švicarsku i Sjevernu Irsku ...
Unatoč činjenici da su svi autobusi opremljeni sigurnosnim pojasevima, koje bi putnici morali koristiti za vrijeme vo...
Međunarodni prijevoznici su već odradili zamjenu starih analognih i digitalnih tahografa pametnim tahografom 2. gener...
Propisi definiraju najveću količinu goriva na najviše 1.500 litara po voznoj jedinici, što je najveći dopušteni zbroj...
Od 1.srpnja u Češkoj počinje sa radom novo inspekcijsko tijelo za cestovni prijevoz - Inspekce silniční dopravy (INSI...
Sustav naplate cestarine na slovačkim autocestama od srpnja klasificira sva vozila najveće dopuštene mase preko 2,5 t...
Naravno da morate u teretnim vozilima čija je najveća dopuštena masa veća od 3,5 tone i autobusima, ali što kada „ko...
S 1. ožujkom je završilo razdoblje u kojem se nisu naplaćivale kazne za one koji nemaju pametne tahografe druge gener...
@ 2025 Cargo Magazin, sva prava pridržana | Monoposto media d.o.o., Prevoj 25, 10000 Zagreb





