Jedan od 250
Od ukupno 250 komada posebne edicije Iveco S-Way 50 Years Anniversary Limited Edition, u Hrvatskoj je stiglo pet, četiri s najsnažnijim motorom s 580 KS i jedan s motorom od 500 KS.

Iveco je ove godine obilježio 50 godina postojanja, odnosno spajanja pet europskih proizvođača komercijalnih vozila: talijanskog Fiat Veicoli Industriali (koji je uključivao Officine Meccaniche i Lancia Veicoli Speciali), francuskog Unica i njemačkog Magirus-Deutza, u jednu marku – Iveco.
Uz brojne manifestacije, među kojima je najveća bila u lipnju u Torinu, predstavljen je i posebni model S-Way 50 Years Anniversary, u ograničenoj seriji od 250 komada, a od ukupnog broja 50 tegljača je bilo s desnim upravljačem za tržišta Velike Britanije i Irske.
Posebna oprema (koju je moguće dobiti i na drugim modelima) uključuje Aero paket, krovni nosač s dodatnim reflektorima, zračne sirene te LED osvjetljenje maske i Iveco logotipa

S-Way 50 Years Anniversary prvi je put prikazan krajem svibnja na MotoGP utrci u Misanu, kada su bile moguće i narudžbe.
Atraktivni posebni model uvijek je s najvećom AS kabinom i posebnim detaljima na kabini te naravno i u kabini, a kupcima su na raspolaganju sve varijante xCursor 13 motora, znači u rasponu od 460 do 580 KS.
Potpuno LED osvjetljenje, koje uz LED glavna i dnevna svjetla, uključuje i prednja svjetla za maglu, kutna svjetla pri skretanju te LED stražnja svjetla
Svaki tegljač u ovoj ograničenoj seriji označen je rednim brojem, a u Hrvatsku su do sad došla četiri ovakva tegljača (redni brojevi 007, 016, 017 i 053), pri čemu su tri s najsnažnijim motorom od 426 kW (580 KS) te jedan s motorom snage 368 kW (500 KS).
U dolasku je i peti tegljač, također sa 580 KS koji će biti demo vozilo Benussi centra, a ako planirate i sebi naručiti jednoga to na žalost više nije moguće jer su svi modeli iz limitirane serije već prodani.
Kao i kod ostalih modela u standardnoj ponudi je infotainment zaslon dijagonale 10", ali se također nudi i veća izvedba s 12"
Iveco se kod S-Way 50 Years Anniversary Limited Edition modela fokusirao na dizajn, pa se nudi samo u tri posebne boje, metalik sivoj, bijeloj te boji šampanjca, a ono što prvo upada u oči je posebna grafika na boku kabine, bočnim oplatama, krovu i masci te natpisi "Iveco 50 1975 2025" na bokovima, odnosno "Anniversario 1975 2025 na krovu".
Ostatak opreme koja je sastavni dio posebnog modela, moguće je naručiti i na drugim modelima, a to vrijedi za potpuni Aero paket, krovni nosač s dodatnim reflektorima, zračne sirene, odnosno LED osvjetljenje maske i Iveco logotipa.
Sjedala u kombinaciji kože i alcantare s natpisom "Iveco 50 1975 2025" , a posebni su i tepisi koji također imaju karakteristične natpise
Isto vrijedi i za potpuno LED osvjetljenje, koje uz LED glavna i dnevna svjetla, uključuje i prednja svjetla za maglu, kutna svjetla pri skretanju te LED stražnja svjetla.
Dio sveukupnih aerodinamičkih unaprjeđenja su deflektori donjim kutovima kabine te na nosačima krova, ali su potonji odnedavno dobili uzdužna zadebljanja na površini, koja nisu postojala kad smo krajem siječnja vozili prve S-Way modele nove generacije koji su tada bili stigli u Hrvatsku.
Deflektori na nosačima krova su najnoviji dodatak modela s kamerama umjesto retrovizora
Posljednjih mjeseci su i drugi proizvođači predstavili unaprijeđene deflektore sa sitnim aerodinamičkim dodacima koji bi trebali unaprijediti strujanje oko gornjeg dijela kabine.
Dio priče koja se tiče strujanja zraka su i vanjske kamere Mirrorcam sustava umjesto klasičnih retrovizora, ali danas gotovo svi S-Way modeli ionako dolaze s kamerama umjesto retrovizora.
Kao i kod ostalih S-Way modela, kabinu se moglo naručiti s mehaničkim ili zračnim ovjesom
Od ostalih detalja u vanjskom izgledu ističu se i Alcoa Dura-Bright laki naplatci, koje je također moguće naručiti s "običnim" modelima.
Priča se nastavlja i u kabini s bezbroj posebnih detalja i dijelova opreme koji ovaj model razlikuju od ostalih. Za početak tu su umetci u vratima, sjedala u kombinaciji kože i alcantare s natpisom "Iveco 50 1975 2025", a jednom kad ste u sjedalu imate posebni dodatak za sigurnosni pojas, kao i brendirani kožni pretinac na desnom naslonu za ruku.
Na raspolaganju su sve izvedbe xCursor 13 motora sa snagom od 460 do 580 KS, ali najveći broj kupaca odlučio za najsnažniju izvedbu
Također, vozačko sjedalo je opremljeno s podešavanjem visine sigurnosnih pojaseva, grijanjem, provjetravanjem i kontrolama klime, s podešavanjem naslona i lumbalnog dijela, a moguće je dobiti i vrhunsko zračno ovješeno i okretno suvozačko sjedalo podesivo u tri smjera.
Svi kožni dijelovi su s istaknutim žutim prošivima, a upravljač je također kožni, kao i gornji dio armature, za potpuni luksuzni ugođaj. Na upravljaču su umetci s uzorkom karbona koji se nastavljaju i na središnjoj konzoli gdje su i tri crte u zelenoj, bijeloj i crvenoj boji talijanske zastave.
Svaki kamion ima i pločicu s rednim brojem u seriji od 250 komada uz neizbježni detalj boja talijanske zastave
Posebni su i tepisi koji također imaju karakteristične natpise kao i nadmadrac, dok je ispred suvozačkog sjedala pločica s rednim brojem kamiona u seriji od 250 komada.
Obzirom na talijansko naslijeđe, Iveco S-Way se uvijek isticao zanimljivim dizajnom kabine, što je posebno naglašeno u izvedbi 50 Years Anniversary Limited Edition, a to očito misle i kupci jer je cijela serija "planula" u kratkom roku.
Cijela edicija od 250 komada je rasprodana u kratkom roku i ovaj se model više ne može naručiti




























