Godišnja vrijednost ukradenog tereta je preko 8 milijardi eura
Ukupna vrijednost tereta koji se unutar cijelog lanca opskrbe godišnje ukrade u Europi premašuje 8 milijardi eura, pri čemu krađa tereta uzrokuje i dodatne štete zbog prekida opskrbe, viših premija osiguranja, itd.

Dobro organizirane bande uz pomoć sofisticirane tehnologije (GPS blokade i sl.) ugrožavaju sve veći broj prijevoznika i lokacija te se ukupni troškovi krađe tereta u Europi penju na 8,2 milijarde eura.
Jedno od rješenja ovog problema je povećanje broja sigurnih parkirališta, ali obzirom na manjak bilo kakvih parkinga za kamione u Europi, njihov broj ni izbliza nije dovoljan.
Posljedice krađe tereta daleko nadilaze vrijednost ukradene robe, jer ovakvi incidenti mogu uzrokovati poremećaje u poslovanju, veće premije osiguranja, štetu ugledu tvrtke te sigurnosne rizike za vozače.
Vozačka profesija dovoljno je stresna i bez brige o sigurnosti tereta, a nemali broj vozača odustao je od ovog posla zbog sigurnosnih rizika povezanih s krađom tereta.
Također, prekinuti odmor, odnosno umor koji je time izazvan, mogu utjecati na sigurnost na cesti sljedeći dan.
Podaci udruge TAPA (za zaštitu robe u transportu) pokazuju da je u kolovozu ove godine zabilježeno ukupno 1.114 incidenata, pri čemu ih je najviše u Njemačkoj (267), Italiji (151), Francuskoj (121), Španjolskoj (121) i Velikoj Britaniji (107).
Prema istom izvoru, u Hrvatskoj je u kolovozu zabilježeno 12 krađa (ili pokušaja krađa) tereta unutar lance opskrbe.


















