Hillux s električnim pogonom te samo kao Double Cab
Toyota je objavila prve informacije o devetoj generaciji Hiluxa koji bi se trebao nuditi s električnim, hibridnim i klasičnim pogonom, a za 2028. je najavljen i model s pogonom na vodik.

Toyota svoj pristup s različitim pogonskim rješenjima naziva "multipath" s kojim prepoznaje da se različite potrebe kupaca i lokalni uvjeti ne mogu zadovoljiti jednim rješenjem.
Stoga se potpuno novi Hilux kupcima nudi s nizom opcija koje odgovaraju njihovim potrebama i lokalnim uvjetima vožnje.

S električnim, hibridnim te dizelskim i benzinskim motorima s unutarnjim izgaranjem uključenim u širu europsku ponudu, Hilux će imati više opcija pogonskih sklopova od bilo kojeg drugog Toyotinog modela.
Novu filozofiju vanjskog dizajna Toyota naziva “Tough and Agile” naglašavajući snažan nastup. Prednji dio ima nova tanka svjetla trendovski povezana središnjom trakom s natpisom TOYOTA. Električni modeli nemaju tradicionalnu rešetku hladnjaka, ali imaju i posebne lake naplatke.

Sve izvedbe uključuju novu stražnju stepenicu (s obje strane) za lakši pristup teretnom prostoru te redizajniranu bočnu stepenicu. S novom generacijom, Hilux će imati samo jednu karoserijsku izvedbu – Double Cab, a u Toyoti ističu kako su to preferencije kupaca
Izvedba unutrašnjosti u velikoj mjeri se oslanja na rješenje uz Land Cruisera. Središnja konzola ima novi horizontalni dizajn, uključujući 12,3-inčnu digitalnu instrumentnu ploču te središnji multimedijski zaslon osjetljiv na dodir (do 12,3 inča).

Ovo je i prvi Hilux opremljen električnim servo upravljačem, s prednostima izravnijeg upravljanja, lakšeg manevriranja i manjeg rizika od povratnog udara pri vožnji po neravnom terenu.
Uvođenje električnog pogona je veliki korak za Hilux, a u Toyoti ističu kako je to postignuto bez žrtvovanja poznate kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti.

Ovo bi trebalo privući flotne kupce koji traže pick-up koji kombinira performanse i nultu emisiju s praktičnošću za svakodnevnu upotrebu te beskompromisnim terenskim sposobnostima.
I električni model koristi šasiju uključujući posebne mjere za zaštitu baterije od oštećenja ili prodora vode. Mogućnost prolaza kroz vodu jednaka je trenutnom modelu s motorom s unutarnjim izgaranjem.

Pogonski sklop koristi litij-ionsku bateriju kapaciteta 59,2 kWh te po jedan pogonski elektromotor (s prijenosom) na svakoj osovini što osigurava stalni pogon na sve kotače. Prednji elektromotor razvija okretni moment od 205 Nm, a stražnji dodatnih 268,6 Nm.
Preliminarni podaci prije ističu nosivost od 715 kg te mogućnost vuče prikolice do 1.600 kg, dok je WLTP doseg oko 240 km. Toyota najavljuje najbolje mogućnosti punjenja u klasi što bi trebalo smanjiti vrijeme provedeno na punjaču.

Hibridni pogon ostaje isti kao i na aktualnom modelu te kombinira 2,8-litarski turbodizel snage 150 kW (204 KS) i 500 Nm momenta i električni motor-generator (PSM) sa snagom od 12 kW i 65 Nm okretnog momenta.
Motor-generator je postavljen visoko tako da vozilo zadržava sposobnost prolaza kroz vodu dubini od 700 mm. Očekuje se kako će ovo biti na najprodavaniji model nove generacije u Europi, a proizvodnja počinje u proljeće 2026.

Toyota će klasične pogone nuditi samo na tržištima istočne Europe (ostaje za vidjeti jesmo li mi među njima), a nudit će se samo 2,8-litarski dizelski motor (nema više 2,4-litarskog) te 2,7-litarski benzinac.
Za 2028. je najavljena i izvedba s vodikovim člancima, budući da Toyota već ima razvijenu tehnologiju pogona s vodikom koja se nudi u modelu Mirai te nekim teretnim modelima.
















