Mercedes-Benz eActros 600 na crash testu
Mercedes-Benz je svoj električni eActros 600 podvrgnuo crash test, odnosno simulaciji bočnog sudara kako bi provjerio moguće posljedice na baterije.

Uz sve prednosti koje donosi električni pogon, on sa sobom nosi i jedan ozbiljan nedostatak, a to je mogućnost zapaljenja baterija.
Baterije koje se u ovom trenutku najviše koriste mogu se zapaliti i "same od sebe", zbog unutarnjeg kratkog spoja ili sličnog problema, a opasnost se značajno povećava u slučaju sudara.

U slučaju da se baterija zapali, osim što se tom prilikom razvijaju visoke temperature, požar je praktički nemoguće ugasiti jer kemikalije osiguravaju ne samo gorivo, već i kisik nužan za izgaranje, pa baterija gori i pod vodom
Stoga se pri konstrukciji električnih vozila posebna pažnja posvećuje zaštiti baterija prilikom sudara kako bi se izbjeglo oštećenje koje može izazvati požar.
Električni kamioni u pravilu imaju velike baterije, kapaciteta nekoliko stotina kWh, pa bi eventualni požar imao puno veće posljedice.

Mercedes-Benz je objavio rezultate testiranja bočnog udara u električni eActros 600 tegljač te njegove posljedice na kamion i baterije.
Sudar je simuliran kolicima čija je masa veća od 1.000 kg i koja su udarila u bočni dio (tamo gdje se nalaze baterije) kamiona pri brzini od 50 km/h.
Iako je došlo do određenih oštećenja profila šasije, baterijski moduli su nisu pretrpjeli nikakva oštećenja, odnosno ne postoji mogućnost izazivanja požara.

Treba istaknuti kako Mercedes-Benz u modelu eActros 600 koristi tzv. e-axle, odnosno izvedbu električnog pogona s dva elektromotora koji su integrirani s mjenjačem i diferencijalom i ugrađeni na (stražnjoj) pogonskoj osovini.
Ovime je oslobođen prostor unutar šasije gdje su ugrađena tri baterijska modula koji su maksimalno zaštićeni okvirom šasije.

















