ZF TraXon 2 Hybrid smanjuje potrošnju od 47 do 73 posto
ZF je zajedno sa članovima njemačke BGL udruge, testirao novi TraXon 2 mjenjač s hibridnim modulom te ističu kako se njegovom primjenom može značajno smanjiti potrošnja goriva, a s njom i troškovi te emisije.

Novi ZF-ov hibridni sustav je u stvarnim uvjetima eksploatacije pokazao velike mogućnosti smanjenja potrošnje goriva, a može raditi kao tzv. full hibrid ili plug-in hibrid.
TraXon 2 Hybrid se može ugrađivati u različite konfiguracije vozila, a također kombinirati s različitim vrstama goriva - dizel, HVO, CNG/LPG ili vodikom u motorima s unutarnjim izgaranjem.
Potencijal smanjenja potrošnje, odnosno emisije CO2 je do 47% kod dugolinijskog prijevoza do najviše 73% u distribuciji ako se koristi kao plug-in hibrid s redovitim punjenjem baterije.
ZF Traxon 2 Hybrid prijenos, odnosno TraXon 2 mjenjač kojem je nakon spojke ugrađen elektromotor
Temelj ovog rješenja je poznati TraXon 2 mjenjač za teške kamione uz koji je ugrađen elektromotor, koji je postavljen između spojke i mjenjača te je preko planetarnog prijenosnika povezan s ulaznim vratilom u mjenjač.
Tehnički se radi o paralelnom hibridu kod kojeg oba motora (dizelski i električni) mogu samostalno ili zajedno pogoniti vozilo, pri čemu elektromotor regenerativnim kočenjem puni baterije.
ZF ističe kako koristi električnu arhitekturu koja radi s naponom između 600 i 800 V, dok elektromotor ima trajnu snagu od 190 kW te "znatno veću" vršnu snagu
Kako bi hibrid ima smisla potrebna je i visokonaponska baterija, ali ZF ne daje nikakve informacije o njezinoj izvedbi, odnosno kapacitetu, masi ili mogućnostima punjenja.

















