Od polarnog kruga do Münchena na struju
Kako bi potaknuo elektrifikaciju teretnog prijevoza, a istodobno i demonstrirao doseg eTGX modela, MAN je krajem ožujka organizirao 3.400 km dugu vožnju od Laponije do Münchena, koristeći pritom isključivo javnu infrastrukturu za punjenje.

Iako je oznaka na kalendaru pokazivala da se radi o kraju ožujka, temperature u Arvidsjauru na sjeveru Švedske su i dalje u "debelom minusu", a upravo je to ono što MAN-ovim inženjerima treba za testiranje mogućnosti električnog pogona u ekstremnim zimskim uvjetima.
Kako bi demonstrirao mogućnosti električnog eTGX-a u različitim vremenskim uvjetima, MAN je od 20. do 26. ožujka organizirao testnu vožnju od 3.400 km, od Laponije do Münchena. Vožnja je bila podijeljena na sedam dionica na kojima je električni MAN eTGX dnevno prelazio od 400 do 600 km, ovisno o uvjetima na cesti i dostupnoj infrastrukturi za punjenje.
Ukupno je napunjeno oko 3.830 kWh električne energije po cijeni od 56 c/kWh. Uz standardno CCS punjenje snage 375 kW, nude se i opcija megavatnog punjenja
Planirana ruta vodila je od Arktičkog kruga duž švedske istočne obale do Stockholma, zatim preko Malmöa u južnoj Švedskoj do Kopenhagena, pa kroz Dansku do Hamburga te u konačnici završila Münchenu.
Svrha testiranja je ustanoviti stvarnu potrošnju, a MAN ističe kako je 32-tonski električni tegljač na cijelom putovanju od Arktičkog kruga do Münchena postigao prosječnu potrošnju od 117 kWh/100 km.
Iako se ne navodi kolika je potrošnja bila u zimskim uvjetima, sigurno treba računati s par kWh više jer zbog snijega na cesti rastu otpori vožnje, a niske temperature znače i veću potrošnju energije za grijanje, kako kabine tako i samih baterija.
Prosječna potrošnja cijelog putovanja bila je 117 kWh/100 km, a u područjima s umjerenijim temperaturama se spuštala do 105 kWh/100 km
S druge strane, na pojedinim dionicama s ugodnijim temperaturama u Danskoj i Njemačkoj potrošnja se kretala oko 105 kWh/100 km. Obzirom na dnevni doseg između 400 i 600 km, to bi značilo da je bilo moguće prevesti bez potrebe za dopunjavanjem.
Obzirom na prosječnu potrošnju i kilometražu, na cijelom putovanju eTGX je potrošio ukupno 4.500 kWh električne energije, od čega je putem rekuperacijskog usporenja generirano, odnosno "vraćeno", 670 kWh energije. Stoga je putem punjača napunjeno oko 3.830 kWh električne energije po prosječnoj cijeni oko 56 eurocenti/kWhm, što konačnici rezultira ukupnim troškom od 2.145 eura za potrebe pogona.
MAN ističe i pogodnosti korištenja MAN Charge&Go kartice te činjenicu da su korištene uglavnom punionice koje se napajaju 100 posto obnovljivom energijom.
Ako se troškovi električne energije usporede s troškovima ekvivalentnog dizelskog kamiona s prosječnom potrošnjom (u ovakvim uvjetima vožnje) od 27 l/100 km, uz prosječnu cijenu dizela od 1.80 €/L u zemljama kroz koje je prolazila ruta, troškovi dizela bi iznosili 1.652 eura.
Ovome se trebaju dodati i troškovi AdBlue dodatka te uzeti u obzir benefite koje električni kamion ima u troškovima cestarine, što u konačnici dovodi do sličnih ukupnih troškova. MAN čak ističe i prednost eTGX za oko 100 do 400 eura u ukupnim troškovima uz 2,7 tona CO2 manje u odnosu na isto putovanje dizelskim tegljačem.
Ukupni trošak energije za pogon iznosio je 2.145 eura.
Ovakvo putovanje je još jednom pokazalo kako električni tegljač itekako može biti konkurentan u lokalnom i regionalnom prijevozu, a u slučaju korištenja megavatnog punjenja (dostupno kao opcija za eTGX) i u dugolinijskom prijevozu.
Naravno, pitanje je koliko bi takvo punjenje koštalo te koliki bi bio ukupni trošak, ali je također za očekivati kako će pritisak troškova cestarina i ostalih ograničenja na dizelske kamione sve više rasti.