Testiranja su pokazala da je vodik još uvijek preskup
Pet Mercedes-Benz GenH2 tegljača je u godinu dana prevezlo ukupno 225.000 km s pogonom na vodik, uz prosječne dosege preko 1.000 km s punim spremnicima.

Vozila koja su koristili Mercedes-Benzovi partneri Air Products, Amazon, Holcim, INEOS Inovyn i Wiedmann & Winz prevezla su ukupno više od 225.000 km, uz dosege preko 1.000 km i s punjenjima od 10 do 15 minuta.
Sve u svemu zvuči slično dizelu, a potrošeno je ukupno 15 tona tekućeg vodika, dok bi usporedivi dizelski kamioni potrošili 58.000 litara dizela i pri tom proizveli 154 tone CO2.
Kilometraže, prosječna opterećenja i potrošnje pojedinih tegljača
Potrošnja vodika kretala se između 5,6 do 8 kg/100 km, ovisno o teretu, koji je varirao između 16 i 34 tone.
Svaki kamion je imao dva spremnika tekućeg vodika od 44 kg, a kao što je poznato tekući vodik ima veću gustoću energije u odnosu na komprimirani, a uz treba i lakše spremnike.
Ključ pogona su dva modula vodikovih članaka snage po 150 kW (ukupno 300 kW), kojima pomaže i baterija kapaciteta 70 kWh, od kuda se vuče dodatna energije kod maksimalnih opterećenja te sprema energija proizvedena rekuperativnim usporenjem.
Da bi prešao u tekuće stanje, vodik je potrebno ohladiti na -253 stupnja, što nije jednostavno, kao ni održavanje te temperature
Pogon je u osnovi isti kao i kod baterijskih električnih kamiona, odnosno tzv. e-axle s dva elektromotora s po 330 kW vršne snage (2 x 230 kW trajne snage) te s po 2.071 Nm maksimalnog okretnog momenta.
Ukupno je izvedeno 285 punjenja, a tijekom ispitivanja nisu zabilježeni nikakvi problemi, kako tijekom vožnje, tako i tijekom punjenja.
Iako je test tehnički gledano bio vrlo uspješan, korisnici vozila su potvrdili kako kamioni s pogonom na vodik ostaju ekonomski nekonkurentni, prije svega zbog visoke cijene vodika te skupih premija osiguranja koje osiguravateljske kuće nameću ovakvim vozilima.
Daimler Truck također priznaje kako je napredak u infrastrukturi za punjenje vodikom „mnogo sporiji od očekivanog“, a u Europi će do 2030. trebati oko 2000 punionica s vodikom kako bi se omogućila široka primjena.
Druga faza ispitivanja započet će krajem 2025., nakon čega slijedi mala serija proizvodnje od 100 vozila od 2026. u tvornici u Wörthu.
Masovnija proizvodnja za sada je planirana za početak 2030-ih, a Daimler će nastaviti s obje tehnologije, odnosno baterijskim električnim kamionima i kamionima s pogonom na vodik, kao dio svoje strategije dekarbonizacije.