Multivan i California s plug-in hibridnim pogonom na sve kotače
Plug-in hibridni pogon na sve kotače jedinstven je u ovom segmentu vozila te uz iznimne performanse donosi veliki električni doseg i odličnu trakciju.

eHybrid 4MOTION sustav kombinira benzinski 1.5 TSI motor snage 130 kW (177 KS) i 250 Nm okretnog momenta, uz dva elektromotora, po jedan na svakoj osovini.
Pogon prednje osovine isti je kao i kod Volkswagenovih osobnih plug-in hibridnih modela, jer su benzinski motor i elektromotor snage 85 kW (115 KS) spojeni na 6-brzinski DSG mjenjač te samostalno ili zajednički pogone prednju osovinu.
Na stražnjoj osovini je dodatni elektromotor snage 100 kW (136 KS) koji pridonosi boljoj trakciji te ukupnim performansama. Također, ugrađena je visokonaponska baterija bruto kapaciteta 25,7 kW (19,7 kWh) koja omogućuje do 95 km potpuno električnog dosega.
Moguća su četiri režima vožnje: Eco, Comfort, Sport i Individual, pri čemu se stražnji elektromotor koristi u režimima Eco i Comfort te uključuje samo na brzinam iznad 65 km/h.
U Sport i Individual režimima stražnji elekromotor je stalno uključen do brzine od 130 km/h nakon čega se uvijek isključuje. Električni pogon na sve kotače upravljan je preko ESC-a te je potpuno prilagodljiv, u svim kombinacijama od isključivo prednjeg do isključivo stražnjeg pogona.
Stražnji pogonski elektromotor snage 100 kW (136 KS)
Ukupna sistemska snaga je 180 kW (245 KS), uz 450 Nm ukupnog momenta, pri čemu je zbog dva elektromotora, vrlo visoka razina momenta dostupna u vrlo širokom rasponu okretaja.
Kretanje je uvijek pomoću prednjeg elektromotor, kojemu se ovisno o uvjetim i zahtjevima za snagom mogu priključiti i stražnji elektromotor te benzinski motor. Pri djelomičnom opterećenju benzinski motor se isključuje što je češće moguće, a čak i kod ispražnjene baterije sustav radi kao obični hibrid s vrlo malom potrošnjom od 7,5 – 8,1 l/100 km.
Stražnji pogon je dostupan i kod prazne baterije jer u slučaju potrebe za dodatnom trakcijom i prazne baterije, prednji elektromotor radi kao generator dok benzinski motor i stražnji elektromotor pokreću vozilo.
Baterija se, osim rekuperativni usporenjem, može puniti na brzim (DC) punjačima snage 50 kW, odnosno AC punjačima snage do 11 kW.