Mercedes-Benz VLE: 1.100 km s dva punjenja po 15 min
Mercedes-Benz je vozio električni prototip VLE od Stuttgarta do Rima kako bi demonstrirao mogućnosti nove električne platforme Van Electric Architecture na dugim putovanjima.

Mercedes-Benz VLE je električna verzije buduće zamjene za V-klasu, ali će postojati i izvedbe s klasičnim i hibridnim pogonima.
Prve serijski modeli su najavljeni za sljedeću godinu, a uz VLE bi se trebao pojaviti i veći VLS kao i teretne izvedbe, odnosno modeli koji bi trebali zamijeniti Vito.
Uz najmoderniju električnu tehnologiju, VLE bi trebao imati doseg preko 500 km, a Mercedes-Benz ističe kako je im je cilj postaviti nove standarde luksuza i učinkovitosti višenamjenskom vozilu za prijevoz putnika.
Dva kratka zaustavljanja i punjenja po 15 minuta
VLE, koji je na fotografijama još uvijek prekriven kamuflažom, prešao je 1090 km, uz samo dva punjenja od 15 minuta.
Ruta je vodila preko Alpa, a Mercedes-Benz ističe kako je upravljanje stražnjim kotačima značajno olakšalo vožnji na strmim serpentinama.
Tijekom cijelog putovanja bio je uključen klima-uređaj s temperaturom postavljenom na 22°C.
Iako Mercedes-Benz nije objavio podatke o potrošnji ili prosječnoj brzini, ističu kako je ovo jedna od mnogih ruta za testiranje na kojima se voze prototipovi.
VLE je već vozio od Stuttgarta do Nordkapa u Norveškoj, a ove zime je planirano još jedno putovanje u Švedsku po hladnom vremenu.
Novi VLE bi trebao ponuditi značajno veći doseg od aktualnog EQV modela koji ima WLTP doseg od 363 km, a Mercedes-Benz tvrdi znatno više od 500 km.
Nova VAN.EA platforma koristiti će napon od 800 V, a postojat će VAN.EA-P verzija za putničke modele VLE i VLS te VAN.EA-C za teretne i kombi modele
Postojat će i verzije svih ovih modela s motorima s unutarnjim izgaranjem, koji će koristiti VAN.CA platformu koja će dijeliti 70% komponenti s električnim izvedbama.