Novi Renault Trafic E-Tech Electric koristi napon od 800 V
Nakon što je početkom godine pokazao novi Trafic kao jedan od tri modela nastala unutar projekta Flexis (suradnja Renaulta, Volvo Trucksa i logističke tvrtke CGA CGM), Renault je upravo predstavio i serijski model.

Novi Trafic koristi novu električnu platformu koju je razvila Ampere, Renaultova divizija za električna vozila, a potvrđeno kako ovo biti i prvi Renaltov mode koji će koristiti napon od 800 V. Proizvodnja bi trebala započeti krajem sljedeće godine, kada će se furgonu pridružiti i još nekoliko varijanti, poput šasije, izvedbe sa sandukom, ...

Potvrđeno je i kako će se koristiti novi elektromotor sa 150 kW snage i 345 Nm okretnog momenta – u kombinaciji s jednom od dvije baterije: NMC baterijom za doseg od 450 km ili jeftinijom LFP baterijom za koju je najavljen doseg do 350 km.
Arhitektura s naponom od 800 V omogućit će punjenje od 15 do 80 posto razine napunjenosti (260 km vožnje) za manje od 20 minuta, no kako ne znamo kapacitet baterije, nije poznata ni najveća snaga punjenje. Renault ističe kako kombinacija snažnog motora i robusne platforme omogućuje vučnu snagu od dvije tone i nosivost do 1,25 tona.
Novi Trafic se nudi u dvije duljine pri čemu L1 od 4,87 m ima obujam teretnog prostora od 5,1 m3, a L2 s duljinom od 5,25 m može primiti do 5,8 kubika tereta. Za sada je poznata samo jedna visina od 1,9 m te jedna širina od 1,92 m, dok je razlika u duljini postignuta povećanjem međuosovinskog razmaka za 40 cm.

Budući da koristi tzv. skateboard platformu Trafic bi prema Renaultu trebao ponuditi "optimalan omjer nosivosti i prostora", a kako se elektromotor nalazi na stražnjoj osovini krug okretanja je samo 10,3 m, odnosno isti kao i kod puno manjeg Clija.
Renault također ističe kako se radi o softverski definiranom vozilu (SDV), što bi ga trebalo izdvojiti od konkurencije. Centralizirana softverska arhitektura može se ažurirati tijekom cijelog životnog vijeka vozila, baš kao pametni telefon ili računalo.
Osnova za to je novi operativni sustav CAR OS, koji je razvio Ampere na temelju Android Automotive OS-a. Središnji softver povezan je s oblakom i može se ažurirati na daljinu i u stvarnom vremenu.

Osim toga, to će omogućiti i personalizirane ponude prilagođene zahtjevima pojedinačnih korisnika kao što su vozila hitne pomoći, vatrogasna vozila, policijska vozila, hladnjače i sl., za koje se mogu se osigurati posebne aplikacije za kontrolu rada pojedinačnih komponenti.
Slično rješenje već postoji u OpenR link sustavu za Renault Master, a ovdje je to dodatno prošireno budući to omogućuje SDV arhitektura.
Tvrtke koje koriste vlastiti operativni sustav, npr. za dostavu, mogu ga integrirati u ugrađeni multimedijski sustav kako bi vozačima dostave u stvarnom vremenu prenosile informacije (vrijeme, ruta, kontakti, komentari itd.).

Renaultov infotainment sustav, poznat kao 'OpenR', također je prilagođen za gospodarska vozila, pa je navigacijski sustav posebno je razvijen te pri izboru rute uzima u obzir dimenzije vozila i opterećenje.
Dodatne aplikacije dostupne su putem Google Play trgovine koje se mogu koristiti na zaslonu osjetljivom na dodir vozila, kao što su sustav plaćanja parkiranja EasyPark ili pružatelji usluga streaminga glazbe kao što su Amazon Music, Spotify i Deezer.
Zahvaljujući otvorenom sustavu, tvrtke bi trebale moći integrirati vlastita rješenja u multimedijski sustav vozila (sustavi za nadzor voznog parka i sl.)
















